Over mij

Ik ben Ingrid, geboren begin de jaren ’70. Mijn loopbaan situeerde zich vooral  bij bedrijven in onder andere de bouwsector, waar ik steeds heb gewerkt op het terrein van all-round, financiële en personeelsadministratie.

Dit maakt ineens duidelijk dat ik een echte all-rounder ben. Een supertoffe sector en boeiend werk, die helemaal bij mijn pragmatische aanpak en mijn karakter paste.

Maar meer en meer knaagde er iets: mijn ondernemende spirit kwam wat te weinig aan bod. Ook merkte ik dat mijn aard – ik ben heel empatisch, open, oprecht en eerlijk – mij niet teruggaf waar ik naar op zoek was in het samenwerken met mensen.

Dat moest anders!

Rondom mij zag ik  steeds vaker hoe kleine KMO’s en éénmanszaken leken te verzuipen in administratie, met vaak heel kwalijke gevolgen. Ik zag geweldige stielmannen die op het rand van het faillissement stonden, omwille van chaos in hun papierwinkel.

Zo ontstond het idee om als zelfstandige jouw administratieve flow aan te pakken. Ik kan een echte meerwaarde voor je zijn, dankzij mijn opleiding boekhouding-informatica en secretariaat-talen, mijn helicopter view, waardoor ik snel hoofd-van bijzaken kan onderscheiden, mijn jarenlange ervaring op vlak van administratie, financiën en personeelsbeleid, en mijn drive om jou als ondernemer te kunnen ondersteunen, en te helpen groeien.

Samen gaan we de pijnpunten identificeren en aanpakken! Je staat er niet meer alleen voor!

Zij die mij kennen weten verder dat ik een echt familie-mens ben en dat ik hou van sociale contacten en verbinding.

Mijn vrije tijd breng ik samen met mijn familie of vrienden door.

Ik hou van wandelen, fietsen, lekker eten, genieten van de mooie en kleine dingen.

Gaan wij samen op pad? Ontdek hier hoe ik je kan helpen